HVORDAN KOMMUNIKERER I, SÅ I UNDERSTØTTER JERES ORGANISATORISKE OG FORRETNINGSMÆSSIGE MÅL?

Synes I, at jeres kommunikation stikker i mange retninger? Får I ikke hul igennem hos de mennesker, I gerne vil have lytter til jer?

Klar kommunikation, der understøtter jeres forretningsmæssige mål, kan bringe jer videre mod at skabe den forretning I ønsker og få fat i de kunder og brugere, som er relevante for jer.

Klar kommunikation kan sagtens have mange nuancer, som taler til følelser, konkrete situationer og udfordringer. Det afgørende er, at de mennesker I ønsker at nå, kan se sig selv i det, I fortæller dem.

Konkrete redskaber der hjælper jer på rejsen mod jeres mål

Som kommunikationsrådgiver kan I blandt andet bruge mig til at:

  • Afklare jeres organisatoriske mål og finde ind til, hvordan I bedst understøtter dem med klar kommunikation i det marked, I befinder jer i
  • Analysere og kortlægge jeres kanaler. Hvilke kanaler er I på, hvad fortæller I på de kanaler, og hvordan matcher det jeres målgruppers behov?
  • Handleplaner og måling. Få skabt overblik over, hvilke kommunikationsaktiviteter, der giver mening for jer at sætte i gang i forhold til den udvikling, I ønsker. Jeg hjælper jer med at formulere realistiske målsætninger, så I ved, hvornår I har opnået det, I gerne vil.
  • Kommunikationsstrategi. Få hjælp til at udarbejde et strategisk fundament, der kan danne ramme og være afsæt for jeres kommunikation

Få overblik, så I kan udvikle jer i den retning, I ønsker og et godt afsæt i det marked, I befinder
jer i.

Hvad kan målrettet kommunikation bidrage med?

Klar og målrettet kommunikation giver et bedre afsæt for, at I:

» når jeres langsigtede mål, fordi I klart formidler, hvor I gerne vil bevæge jer hen
» får større pondus i forhold til at ramme potentielle kunder og samarbejdspartnere
» sætter ord på, hvorfor kunder og brugere skal vælge netop jeres produkt eller ydelse
» får jeres medarbejdere til at arbejde efter at opnå jeres fælles målsætninger

Måske er I også interessede i, hvad jeg kan som:

JOURNALIST

Kom klart ud med budskaberne og skab relationer til de mennesker, I gerne vil nå.

#BUDSKABER #PR #PRESSE #MÅLGRUPPER #SOME #NYHEDSBREV #DIGITAL #ARTIKLER #INTERVIEW #CASES #PORTRÆT #DEBATINDLÆG

TEKSTFORFATTER

Organisationens DNA
i en bouillonterning. Kernefortællingen er
jeres vigtigste historie.

#MARKETING #BRAND #IDENTITET #HISTORIE #KERNEFORTÆLLING #IDENTITET #PROFILTEKST #KAMPAGNE